thông tin biểu ghi
  • Sách tham khảo
  • Ký hiệu PL/XG: 371.102 ULJ
    Nhan đề: School didactics and learning : a school didactic model framing an analysis of pedagogical implications of learning theory /

DDC 371.102
Tác giả CN Uljens, Michael
Nhan đề School didactics and learning : a school didactic model framing an analysis of pedagogical implications of learning theory / Michael Uljens
Thông tin xuất bản London : Psychology Press, 1998
Mô tả vật lý 280tr. ; 23cm.
Tóm tắt This text presents a reflective theory of school didactics, incorporating German and Nordic research traditions in the theory of didactics, together with Anglo-American research on teaching instructional research and cognitivist theory
Thuật ngữ chủ đề Teaching
Thuật ngữ chủ đề Learning
Từ khóa tự do Phương pháp giảng dạy
Địa chỉ 100Kho Tiếng Anh(2): 000049125, 000049129
000 00000nam#a2200000u##4500
00122239
0021
004375F2F86-3C09-4975-9774-95713441674D
005202212060855
008221111s1998 xxu eng
0091 0
020 |a9780863777011
039|a20221206085541|bthuytt|y20221111154012|zthuytt
040 |aHUCFL
041 |aEng
082 |a371.102|bULJ
100 |aUljens, Michael
245 |aSchool didactics and learning : a school didactic model framing an analysis of pedagogical implications of learning theory / |cMichael Uljens
260 |aLondon : |bPsychology Press, |c1998
300 |a280tr. ; |c23cm.
520 |aThis text presents a reflective theory of school didactics, incorporating German and Nordic research traditions in the theory of didactics, together with Anglo-American research on teaching instructional research and cognitivist theory
650 |aTeaching
650 |aLearning
653 |aPhương pháp giảng dạy
852|a100|bKho Tiếng Anh|j(2): 000049125, 000049129
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu Chỉ số xếp giá Loại tài liệu Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt mượn
1 000049129 Kho Tiếng Anh 371.102 ULJ Mượn về nhà 2
2 000049125 Kho Tiếng Anh 371.102 ULJ Mượn về nhà 1