Dòng Nội dung
1
Advertising and the promotion industry / Maggie Jo St. John.
New York : Prentice Hall, 1994.
xi, 117 p. : ill. ; 23 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Market Leader : Intermediate / Bill Mascull.
Harlow:England : Pearson ;, 2005.
1 DVD : digital ; 4 3/4in.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Market Leader : Upper Intermediate.
Harlow:England : Pearson ;, 2006.
1DVD ROM : digital ; 3/4in.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Market Leader :. Pre-intermediate /, / Bill Mascull . portfolio / :
Harlow:England : Pearson ;, 2007.
sound dics 1CD - ROM : digital ; 4 3/4in.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Market Leader :. Elementary Business English, / John Rogers. Practice File / :
Harlow:England : Pearson ;, 2008.
sound dics 1 CD ROM : digital ; 4 3/4in.
Rogers, John.

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)