Dòng Nội dung
1
An Introduction to Critical Discourse Analysis in Education / Rebecca Rogers [edited by], University of Missouri-St. Louis
New York : Routledge, Taylor & Francis Group , 2011
xxviii, 302 pages : illustrations ; 23 cm

Accessible yet theoretically rich, this text introduces key concepts and issues in critical discourse analysis and situates these within the field of educational research. Beyond providing a useful overview, it contextualizes CDA theories and methods in accounts of discourse in classroom and other settings
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:3) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Learn more now : 10 simple steps to learning better, smarter, and faster / Marcia L. Conner
Hoboken, N.J. : J. Wiley & Sons , 2004
xi, 237 p. : ill. ; 23 cm


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:19) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Methodology 4 : Theory of teaching & learning
Hue : Hue College of Foreign Langages
forms ; 29cm


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:13)
4
Methodology 6 B : Issues in teaching and learning English in Vietnam
Hue : Hue College of Foreign Langages ;, 2008
ills ; 29cm


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Principles of instructional design / Robert M. Gagné, Walter W. Wager, Katharine C. Golas
Boston : Cengage learning, 2005
xvii, 387 pages : illustrations ; 25cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)