thông tin biểu ghi

DDC 410
Nhan đề Conceptualising 'learning' in applied linguistics / Paul Seedhouse, Steve Walsh, Chris Jenks
Thông tin xuất bản Houndmills, Basingstoke, Hampshire, : Palgrave Macmillan, 2010
Mô tả vật lý 291tr. ; 23cm.
Tóm tắt An exciting new collection by world-leading researchers in L2 learning addressing: Why do conceptions of 'learning' vary so much in L2 learning research? Is there a conceptualisation of 'learning' to which members of different schools of SLA can subscribe
Từ khóa tự do Ngôn ngữ
Địa chỉ 100Kho Tiếng Anh(1): 000051686
000 00000nam#a2200000u##4500
00123310
0021
0040B03C7CB-8836-4066-A699-68403B589B49
005202410161605
008241016s2010 vm eng
0091 0
020 |a9781349312870
039|y20241016160549|zthuytt
040 |aHUCFL
041 |aEng
082 |a410|bCON
245 |aConceptualising 'learning' in applied linguistics / |cPaul Seedhouse, Steve Walsh, Chris Jenks
260 |a Houndmills, Basingstoke, Hampshire, : |bPalgrave Macmillan, |c2010
300 |a291tr. ; |c23cm.
520 |aAn exciting new collection by world-leading researchers in L2 learning addressing: Why do conceptions of 'learning' vary so much in L2 learning research? Is there a conceptualisation of 'learning' to which members of different schools of SLA can subscribe
653 |aNgôn ngữ
852|a100|bKho Tiếng Anh|j(1): 000051686
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu Chỉ số xếp giá Loại tài liệu Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt mượn
1 000051686 Kho Tiếng Anh 410 CON Mượn về nhà 1