- Giáo trình tham khảo
- Ký hiệu PL/XG: 410 CON
Nhan đề: Conceptualising 'learning' in applied linguistics /
DDC
| 410 |
Nhan đề
| Conceptualising 'learning' in applied linguistics / Paul Seedhouse, Steve Walsh, Chris Jenks |
Thông tin xuất bản
| Houndmills, Basingstoke, Hampshire, : Palgrave Macmillan, 2010 |
Mô tả vật lý
| 291tr. ; 23cm. |
Tóm tắt
| An exciting new collection by world-leading researchers in L2 learning addressing: Why do conceptions of 'learning' vary so much in L2 learning research? Is there a conceptualisation of 'learning' to which members of different schools of SLA can subscribe |
Từ khóa tự do
| Ngôn ngữ |
Địa chỉ
| 100Kho Tiếng Anh(1): 000051686 |
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 23310 |
---|
002 | 1 |
---|
004 | 0B03C7CB-8836-4066-A699-68403B589B49 |
---|
005 | 202410161605 |
---|
008 | 241016s2010 vm eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9781349312870
|
---|
039 | |y20241016160549|zthuytt |
---|
040 | |aHUCFL |
---|
041 | |aEng |
---|
082 | |a410|bCON |
---|
245 | |aConceptualising 'learning' in applied linguistics / |cPaul Seedhouse, Steve Walsh, Chris Jenks |
---|
260 | |a Houndmills, Basingstoke, Hampshire, : |bPalgrave Macmillan, |c2010 |
---|
300 | |a291tr. ; |c23cm. |
---|
520 | |aAn exciting new collection by world-leading researchers in L2 learning addressing: Why do conceptions of 'learning' vary so much in L2 learning research? Is there a conceptualisation of 'learning' to which members of different schools of SLA can subscribe |
---|
653 | |aNgôn ngữ |
---|
852 | |a100|bKho Tiếng Anh|j(1): 000051686 |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
Chỉ số xếp giá |
Loại tài liệu |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt mượn |
1
|
000051686
|
Kho Tiếng Anh
|
410 CON
|
Mượn về nhà
|
1
|
|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|